Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Wijk aan Zee, Burger en Hooijberg – Wijk aan Zee
Header afbeelding
Dorpsduinen 6 1949EG Wijk aan Zee Tel:0251-375972

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, proberen wij dit samen met u op te lossen.

U kunt uw klacht kenbaar maken via ons klachten formulier klik hier. Dit formulier is ook te vinden op onze website – De praktijk klachtenregeling –  klacht melden

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen tussen u en uw huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Voor meer informatie over de klachtenprocedure verwijzen u naar de website van SKGE.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.